Johan
CFO
Met slimme automatisering en continue feedback brengen we employee experience tot leven – niet één keer per jaar, maar elke dag. We helpen organisaties signalen vroeg te herkennen én er direct op te acteren.
Wij vinden dat personeelsbehoud begint bij luisteren én doen. Daarom bouwen wij aan een nieuwe standaard voor Medewerkerstevredenheidonderzoek (MTO): realtime, persoonlijk en actiegericht. STAYR is de motor achter een proactieve EX-strategie – waar medewerkers en uitzendkrachten willen blijven, niet omdat ze moeten, maar omdat het goed voelt.
We hebben gekozen voor een oplossing die al bij de medewerkers in de broekzak zit; de mobiele telefoon. Hierdoor zijn we snel, laagdrempelig, hebben we een groot bereik en hoge respons. We zijn een 'light weight' oplossing waardoor we snel kunnen implementeren.
We optimaliseren en meten alle stappen van de gehele Employee Experience. Zo kunnen we per fase zien wanneer er hulp nodig is, bijgestuurd moet worden of actie ondernomen moet worden. We besparen HR en lijnmanager tijd, door informatie en taken te standaardiseren en automatiseren en zo krijgen medewerkers ook nog eens op juiste moment de informatie die dan relevant is. We maken direct impact en zijn we voor HR, lijn en medewerkers ook eenvoudig in gebruik maar bovenal retentie verhogend.
CFO
"Voor focus op Onboarding en doorlopende begeleiding, in elke fase van de medewerkersreis, is Stayr een must-have voor elke organisatie die serieus werk wil maken van personeelsbehoud"
HR Manager
“Stayr helpt ons écht in contact te blijven met onze medewerkers. Dankzij Stayr kunnen we op een laagdrempelige manier continu de vinger aan de pols houden en mensen helpen op het moment dat het nodig is"
Managing Director
“Technisch personeel is schaars, en het verschil zit vaak in hoe je met mensen omgaat. Met Stayr meten we continu werkgeluk, betrokkenheid en feedback, en zetten we die inzichten om in gerichte acties"
HR Manager
"Met slimme flows voor onboarding, check-ins en evaluaties zorgen we voor ritme en aandacht. Intercedenten voelen zich gezien en gehoord, en dat vertaalt zich direct naar meer betrokkenheid en minder verloop"