Employee Experience
Employee Experience

Employee Experience

Optimaliseer de gehele reis shape

Frictieloze Employee experience

Wij zijn STAYR – wij creëren relevante, frictieloze employee experiences (EX) voor bedrijven. Elke employee journey die we ontwikkelen, is afgestemd op specifieke interne doelgroepen. Door relevantie versterken we betrokkenheid en verlengen we de verbijfsduur van (flex)medewerkers.

Met STAYR ontstaan relevante gesprekken via populaire kanalen – rechtstreeks vanuit de broekzak van de medewerker of uitzendkracht. En dat levert resultaat op. Geen stoffige onboarding die niemand doorloopt. Geen eindeloze MTO’s die in een la verdwijnen. Maar wél realtime feedback, direct bij HR en de manager op zakformaat.

Elke doelgroep, een eigen reis - Wij brengen de volledige employee experience per interne doelgroep in kaart. Van het aantrekken van nieuw talent tot het afscheid nemen van een (flex)medewerker: STAYR genereert een relevante, samenhangende reis waarin elke interactie telt.

Vanuit het perspectief van de (flex)medewerker - STAYR helpt organisaties om strategisch én empathisch naar hun processen en communicatie te kijken – altijd vanuit het perspectief van de (flex)medewerker. We communiceren via het meest gebruikte kanaal: WhatsApp. Direct, persoonlijk en laagdrempelig.

Stap voor stap naar impact - Met de implementatie van STAYR breng je alle touchpoints, emoties, behoeften en knelpunten van (flex)medewerkers in kaart. We koppelen dit aan de interne processen van jouw organisatie. Daarbij maken we gebruik van visuele tools zoals tijdlijnen, persona’s en AI-gedreven sentimentanalyses.

Engagement in je broekzak - STAYR maakt employee experience tastbaar, meetbaar en menselijk – daar waar het telt: in de dagelijkse realiteit van je medewerkers.

Boek een demo

shape
shape
De Employee Journey shape

Meet & verbeter alle stappen van de medewerkersreis

01

Candidate Journey

Het startpunt van de reis, de eerste indruk en een belangrijke fase voor de instroom van nieuwe (flex)medewerkers. Je wil als bedrijf weten hoe deze stappen worden ervaren door je potentiële nieuwe medewerker. Daarnaast wil je goede kandidaten een soepele ervaring geven, en aangesloten houden op de juiste informatie. Met onze EX dashboard heb je in 1 oogopslag de (flex)medewerkers in beeld, in elke fase van de reis. Met een zoom naar teams of locaties en individuele betrokkenheid en feedback per thema.

02

Preboarding en Onboarding

Wanneer de kandidaat gaat starten, wil je dat dit ook zo makkelijk mogelijk gaat zodat de (lfex)medewerker zich snel thuisvoelt en 'up and running' is. De eerste 45 dagen bepalen of iemand langer dan een jaar blijft. Dat betekent dat de medewerker de juiste info krijgt, op het juiste moment. Daarnaast wil je, wanneer dit nodig is, ook hulp aanbieden en een gastvrij ontvangst verzorgen. We helpen dit te structureren, automatiseren en optimaliseren waar nodig. Dit scheelt HR en manager een hoop tijd.

03

Development

Wat gebeurt er na de Onboarding? Heeft de medewerker of uitzendkracht alle middelen om het werk goed uit te voeren? Sluit de functie aan bij de verwachtingen die in de sollicitatie zijn geschetst? Natuurlijk wil je ook weten of het EVP aansluit bij het beeld vooraf, en is de cultuur ook zo leuk als verkocht tijdens de sollicitatie? Op welke momenten wil iemand zich verder ontwikkelen? Allemaal belangrijke info om te monitoren en checken.

04

Advocacy & Exit interviews

Iemand gaat uit dienst. Natuurlijk wil je graag dat iemand positief vertrekt en ook dat iemand herinnerd wordt om zijn of haar spullen in te leveren. Exit-interviews zijn altijd een wens maar meestal te veel. Een vertrekkende medewerker of uitzendkracht is een ambassadeur voor je bedrijf, de reden van vertrek is belangrijk voor optimalisatie. Daarnaast wil je ook dat kennis wordt overgedragen en dat manager en opvolger hier geen last van hebben.

image